Favori
BUSINESS
Volg ons

Search

MERK DNA

Hoe valt jouw merk op?

‘Bouw een merk waar jouw klant bij wil horen.’

FAVORI ontdekt jouw DNA

Waar moet je je op focussen in je communicatie? Vertel jij dat je de goedkoopste bent? Of de beste met goede service?

Merken zijn iets bijzonders. Eigenlijk zijn ze onzichtbaar. Een merk is de optelsom van alle associaties en ideeën in het hoofd van jouw klanten en medewerkers. Daarom gaat een sterk merk veel verder dan een mooi logo of pakkende slogan.

Hoe behoud of vergroot je de aantrekkingskracht van je merk? Er is geen absolute goed of fout in merkstrategie. Maar een sterke merkidentiteit ontwikkeld vanuit de diepste drijfveren van jouw organisatie, werkt.

Vanuit jouw eigen merk DNA ontwikkelen wij samen met jou een passend merkkarakter en uitstraling. Klinkt wollig, maar reken maar dat we het praktisch maken. Want we willen een merk bouwen waar jouw klant bij wil horen. Daarom bepalen we samen hoe we jouw klant in beweging kunnen zetten.

Hoe? Wij helpen je een goed onderbouwde beslissing te nemen. Dat deden wij voor klanten die een nieuw merk in de markt zetten en bij het opnieuw positioneren van bestaande merken.

Deze klanten vallen op met (yes, onder andere) een fantastische visuele uitstraling. Mét doordachte strategie waar vanuit zij communiceren met hun klant. En dat uit zich in een passende tone-of-voice. En wij fotografeerden een uitgebreide beeldbank die past bij het merk.

Met je sterke verhaal wil je jouw klant bereiken. Is dat via traditioneel huis-aan-huis drukwerk, of bereik je jouw doelgroep via social-media campagnes? We bepalen de juiste mix van middelen die relevant zijn voor jouw merk en doelgroep. Want als je verhaal staat als een huis, moet je potentiële klant van je bestaan afweten.
Je wil je klant bereiken. Zodat je jouw verhaal kunt vertellen. En dat heeft impact.

Zet jouw bedrijfsverhaal in één keer goed neer