fbpx
Favori
BUSINESS
Volg ons

Search

Amarant Bakkers Holding

Sfeerfotografie en brand & conceptstory ontwikkeling voor het ‘Vulbroodje’

Brandstory (door KOMMA)

Het Vulbroodje is de nieuwste klassieker van de broodjes. Het lekkerste begint bij de bodem. De perfecte basis die matcht bij elke vulling.

Het Vulbroodje maakt het een ‘eitje’ om verrassend mee voor de dag te komen. Of je versiert ‘m met aardbei en blauwe kaas. Zoet, hartig, koud of warm. Boordevol naar eigen smaak.

Conceptstory (door KOMMA)

Vulbroodje, boordevol naar eigen smaak! 

Het vulbroodje staat opvallend goed op tafel voor de uitgebreide paasbrunch, het is de perfecte Moeder- en Vaderdag ontbijtverrassing en een heerlijke comfortsnack voor op de bank. Dezelfde perfecte basis die je keer op keer vult met een andere smaak.

Elke keukenprins(es) kan eindeloos experimenteren met honderden smaakcombinaties. Of je nu voor een gezonde hartige variant kiest of er een goedgevuld taartje met slagroomtoef van maakt; je vulbroodje ziet eruit om op te eten.

Vulbroodje; voor elk moment en boordevol eigen smaak!