Favori
BUSINESS
Volg ons

Search

HILL + KNOWLTON Strategies

De ervaring van:
Jack de Vries, CEO Hill+Knowlton Strategies Nederland

“Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.” Deze waarheid kennen we in de communicatiebranche als geen ander: de kracht van beelden. Dat legt dan ook de lat wel hoog voor onze eigen nieuwe website. Hoe weten wij in de gebruikte beelden uit te stralen wat we willen zijn? Hoe maken we onze manier van werken, teamgeest en enthousiasme ook letterlijk zichtbaar? Dan heb je een fotograaf nodig die je kent, begrijpt en doorgrondt. Die weet wat je wilt zeggen en dat ook in beeld weet te vangen. Voor ons is Rianne van Komma díe fotograaf. Met haar vakbekwaamheid en haar aanstekelijke enthousiasme heeft ze het beste in ons naar boven gehaald. Met een prachtige website als zichtbaar gevolg. Rianne bedankt!

‘Met haar vakbekwaamheid en haar aanstekelijke enthousiasme heeft ze het beste in ons naar boven gehaald’

Toegankelijke zakelijke fotografie

Hill + Knowlton Strategies wilde haar team van ca. 40 personen in een frisse setting laten portretteren. We hebben gekozen voor een lifestyle setting met daarbij een kleine variatie tussen de diverse geportretteerden. Het is een mix van frisse, vriendelijke en corporate goed bruikbare portretten geworden. Aanvullend hebben we in een halve dag content geschoten voor op de nieuwe website van het bedrijf.

Deze case is een goed voorbeeld van hoe een investering in mooie zakelijke portretfotografie zorgt voor een toegankelijke organisatie met een ziel

Naast de rol als fotograaf, kreeg KOMMA de uitdaging om te brainstormen over op welke manier we de expertises van het bedrijf in beeld konden brengen. Daarin was het van belang dat we tijdloze foto’s zouden maken die voldoende sprekend zijn, maar ook nog wat tot de verbeelding overlaten.